دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

وبلاگمو تازه ساختم ........اگه ایرادی داره نظر بدین

سلام من ایلر هستم ......... یه دختر ۱۶ ساله ی تنها که بیشتر وقت خودشو با گریه صرف  

 

میکنه  ......... البته من تو خونه گلیه میکنم گاهی...... ولی تو مدرسه فقط میخندم

 

حالا بگذریم امروز روز افتتاح وبلاگمه به خودم تبریک میگم ...... 

 

البته ۴ وبلاگ دارما ولی اینو تازه ساختم ............................ 

 

امروز که تو مدرسه بودیم  اتی ( دوست سال ۳ ام که سال قبل با هم اشنا شدیم )  کنار پله  

 

بی مقدمه بهم گفت انتظار نداشتم که یادت بره ................ منم که نمی دونستم منظورش  

 

چیه  هاج و واج موندمو بهدش بهش گفتم  چیرو میگی ؟ اونم گفت دیروز تولد  

 

جرن بوووووووووووووووووووود ...........................

 

 ( جرن دوست عزیز م که از ابتدایی میشناسمش ولی مث اتی ازم ۱سال بزگتله  که من  

 

عاشقشم  )  منم که همیشه تا جایی که با خبر بودم براش کادو میخریدم امسال یادم  

 

رفته بود ...........حالا وای به حالم ............. 

 

زنگ کلاس همه ی ذهنم واسه فراموشیم بود که  چطور تولد جرنو که خیلی دوسش دالم از یادم  

 

رفته ................................. به جرن گفتم  شلمنده ................

 

و از مدرسه که داشتم میومدم یه عروسک  خوشگل مسکل به شکل یه  راسو یا هر چی ولی

 

اینو ویدونم که حیوانه واسش خریدم الان منتظر فردام که بهش بدم و خیالم  

 

راحت بشه .............  

 

الانم بهس اس دادم  به این گونه : 

 

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه  

دیوانه ی مهربانی تؤام….  

ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی 

 

پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی  

 پساپس تولدت مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ

خوش به حال جرن که دوستی مث تو داره ایلر جان

مسییییییییییییییییییییی گلم نظر لطف شماست

صابر دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

اخی....مبارکه تولدشون

امیدوارم در این وبلاگ نیز موفق باشی

مسییییییییییییییییییییییییییی صابر جان

زهره دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://jesm1.mihanblog.com

سلام ایلر جان امیوارم خوب باشی به خاطر پیشرفتت در نت خوش حالم یه پا استاد شدی خودت به عاطفه بگو خیلی نامرده البته طوری نگو که ناراحت بشه راستی به وبم برو یه مطلب جدید نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد