دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

اخه چرا دل من باید همیشه باید گرفته باشه ؟؟؟

دلم گرفته ........... 

 

دوباره هوای تو رو داره .......... 

 

چشمای خیسم  واسه ی دیدنت بیقراره ..........

 

این راه دورم خبر از دل من که نداره .............. 

 

اروم ندارم یه نشونه میخوام واسه قلبم ........... 

 

جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمیبندم ......... 

 

این دل تنهام دوباره هوای تورو داره........... 

 

هوای شهر تو با بوی گلاب ........... 

 

پیچیده توی اتاقم مثل خواب ............ 

 

داره بد جوری غریبی میکنه ............. 

   

اخه جز تو دردمو کی میدونه ........... 

 

دلم گرفته ....... 

   

تقدیم به کسی که تمام زندگیم بود ولی خداوند اونو ازو گرفت (خواهرم ای سن )  

و تقدیم به کسی که عشقم بود ولی بی وفایی کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد