دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

خدا جونم من دیگه چیکار کنم ؟

سلام بچه ها دلم گرفته ............دارم گریه میکنم ..............  

 

ا خه میدونی چیه اخه  عشقم منو هنوزم دوس داره ..... 

 

منم اونو دوس دارم .....................   

 

خدایا کمکم کن دارم از دلتنگیش میمیرم ؟؟............. چیکار کنم اخه  

 

هنوزم دوسش دارم  

 

 مگه میشه از یاذم بره ........اعتراف میکنم که هنوزم دوسش دارم ............  

البته خودم خواستم جدا بشیم .......اخه روزگار عشقمونو قبول نکرد و   

به عشق منو توحسودی کرد و پیروز شد  اخه من چه گناهی دارم که باید این  

 

همه عذاب بکشم ...........  

  

اون هر روز ازم خبر میگیره ولی من مجبورم به عزیزم به عشقم  به امید زندگیم 

 

 جواب  ندم    

 اه خدایا ببین این روزگار منو این همه تغییر داد وسبب شد که به عزیز دلم نامردی کنم    

اما اون منو درک کرد و گفت هر چی بکنی بکن اما فراموشت نمیکنم ...................    

خداجونم حالا تو بگو من چیکار کنم ؟ از عشقم زندگیم امیدم ......جونم ...چه جوری دل 

 

بکنم .......... حالا تو بگو من غیر از اون چجوری با دیگری حف بزنم یا اونو به عنوان  

 

عشقم بپذیرم  چجوری میتونم اونو فراموش کنم ؟؟؟     

الان تو خونه تک و تنهام همه رفتن بیرون منم تک وتنها  دل گرفته پای  کامپیوتر     

نمیدونم چیکار کنم ؟ اگه بهش فک کنم هم دارم دیوونه میشم اگه بهش فک نکنمم  

 هم دارم دیوونه میشم ؟؟؟؟؟؟..............

 

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه ای ام که از همه چیز تو میدونم یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

کیه که خیلی دلت براش تنگ شده من شاید بدونم کیه {ho}اینه مگه نه {منو اگه شناختی بهم بگو تو منو میشناسی| ایلر جون|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد