دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

دیدمشششششششششششششششش

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممم  

خدایا وقتی میبینمش دلم هرررررررررررررررری میریزه   

خدایا دلم براش تنگ شده  ..........دلم واسه حرفاش که میگفت دوست دارم  .....   

واسه شوخی هاش واسه اسه ناراحت شدنش دلم واسه جان گفتنش  تنگ شده   

خدایا این چه تقدیریه که برام نوشتی خدایا کمکم کن به خدا از حسرت دیدازش مردم   

خدایا هر چند بهش گفتم دوست ندارم اما اینجا از دلتنگی دارم میمیرم خدایا این چه  

 

زجریه که من باید بکشم     

خدایا کمکم کن  .............. 

 

خسته شدم از دلتنگی .......دوس دارم همین الان بهش خبر بدم که هنوزم دوست دارم  

 

اخه این عشق چیه که  منو داغون کرد ...............خدایا دوسش دارم اونم منو دوس داره  

کاری کن به هم برسیم  ................. 

خدایا کمکم کن ......................... 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.avalin-parvaz

سلام.خوبی؟من ایدی ندارم همین وبلاگ هم به زور میام سر میزنم اصلا وقت ندارم.
فکر نمی کردم متن من این قدر قشنگ باشه که حرف دلت تو هم باشه.

عزیزم اگه با عشقت بهم زدی کار خوبی کردی چون دوستی با پسر دردسر داره خودم با یکی دوست شدم الان به هم زدم خیلی راحتم با پسر فقط باید بگو بخند کرد همین پسرا به درد دوستی نمی خورند.الان بهترین موقعست که درست رو خوب بخونی که دانشگاه خوب قبول بشی که بعدا حسرت این لحظالت رو نخوری باری عشق و عاشقی همیشه وقت هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد