دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

چون دوستت دارم بهت نیاز دارم

سلامممممممممممممممممممم  

هر چند فک میکنی دیگه دوستت ندارم و نیازی ندارم در اشتباهی   

اخه هم دوست دارم هم بهت نیاز دارم  

 خدایا همیشه وقتی دلم از روزگار . خانواده . همه چیزو همه کس میگرفت باهاش حرف میزدم واروم میگرفتم   

اما حالا چی ؟ حالا که اونو نذارم چه خاکی تو سرم کنم ؟؟ 

خدایا قلبم داره میاد بیرون از بس غصه خورده دلتنگه . گرفته است دیگه همه جاش شکسته است  و جایی واسه شکستن نداره  

خدایا من چیکیر کنم  

این عشقی که بینمون بود چرا اینطوری شد ؟؟................ 

به خدا الان بهش نیاز دارم میخوام پیشش گریه کنم ..................دردودل کنم .....بهش بگم بی تو زندگیم معنایی نداره ای هم نفس دوستت دارم بیا پیشم  

منو ببخش که تنهات گذاشتم ............... منو ببخش که بهت نامردی کردم هیچ وقت خودمو نمیبخشم  که اینجوری تنهات گذاشتم ..................... 

دوس دارم الان  بفهمم چیکار میکنی ؟ دوس دارم باز صداتو بشنوم ..........یادم میاد وقتی یه چیزی میگفتم منو مسخره میکردی و میخندیدی منم قهر میکردمو گوشی رو قطع میکردم  یه گوشه مینشستمو گریه میکردم میگفتم  مردا چقد بی وفا هستن ............ ولی میدونی الان قدر این بی وفاییتو میدونم .............. حتی به اونم الان راضیم .................. عزیزم چرا من باید حسرت داشتن تورو بخورم ...........چرا باید عشقمو از دس  بدم چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟   

چرا باید عذاب از دس دادنتو بکشم ؟؟؟  

اخه من چه گناهی کردم که باید به خاطر با تو بودن این همه سختی بکشم و الانم که اخرش اینچوری نا تمام بمونه ومن عذاب و درد جدایی رو بکشم ؟؟  

دلم واسه تو میسوزه که چرا به جرم من که در حقت نامردی کردم  بسوزی و داغون بشی ؟؟؟؟؟  

عشق من دوستت دارم ..............................................  

عشق من دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت  دارمممممممممممممممممممممممم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد