دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

خوابم نمیاد

سلاممممممممممممممممممممممممممم  

خدا جونم خوابم نمیاد ...................... نمیدونم چیکار کنم الن نصف شبه ولی من هنوزم  

 

نخوابیدم وفکر وذکرم پیش اونه اخه دلم براش تنگیده .........................  

خداوندا کمکم کن تا در این راه بیشتر از این غصه نخورم............................................... 

 

خدایا دلم براش تنگ شده دوس دارم پیشش ببینمش ولی با چه رویی برم با کدوم 

 

 جرات برم با کدوم عرضه برم پیشش ؟؟؟؟؟؟...................................  

کسی که بهش گفته باید جدا بشیم حالا چه جوری بره بگه من ترو دوست 

 

 دارم ........................هر چند که اگه دس خودم بود میرفتم ولی دست تقدیره 

 

 چیکار میشه کرد  ؟؟؟؟؟؟...................

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد