دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

دردودل یه دختر عاشق ۱۶ ساله ی تنها با خدا

هم نفسم دوستت دارم ..... خدایا کمکم کن ..........خدا جونم .............تو که درد عاشقا ...مراد دل عاشقارو میدونی ......بهم کمک

دوسش دارم ..............دوسم داره ؟؟؟؟؟؟؟؟

دوسش دارم الانم به خودش گفتم ولی نمیتونیم بهم برسیم .............................  

 

ای خدا اینچه دردیه   که به من دادی ؟؟ 

 

خدایا از گریه کردن خسته شدم ......................... 

 

از دوراهی بودن خسته شدم اخه یه انسان چقد ظرفیت غصه داره که من هر روز  

 

غصه ام زیاد تر میشه .......................  

الان که دارم مینویسم دارم باهاش حرف میزنم ......................اون بیچاره هر چی میگه  

 

من جوابشو نمیگم اخرش گفتم خداحافظ اونم گفت خداحافظ شب بخیر عزیزم   

به من گفت من میدونم که تو دوسم داری ولی جراتشو نداری گفت که که ثابت کن    

 

منم گفتم شب به خیر عزیز  

 

و قطع کردیم  ......................................... چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟ 

 

دلم برای  با هم خندیدن. باهم گریه کردن تنگ شده   

 

خدایا کمکم کن

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد